054-5301122

אדוה פיקסמן

שלום וברוכים הבאים לאתר שלנו! אנחנו קבוצת מעצבים וצוות תפעולי בניהולי, עוסקים בעיצוב אירועים ושזירת פרחים. אני, אדוה פיקסמן, עוסקת בעיצוב אירועים כבר מעל 10 שנים ובחרתי להתמקד בעיצוב חתונות. החל מהחופה ועד לסידורי השולחן. אך  אנחנו מתאימים את עצמנו גם לעיצוב אירועים שונים כמו ימי הולדת, בריתות, אירועי חברה ואפילו עיצוב סט לקולנוע.

כמעט כל אחד מאיתנו חולם על היום הגדול שלו ואנחנו כאן כדי להפוך את החלום למציאות. כמעצבת חתונות, אני מאמינה בהעברת מסר דרך ההרגשה והנראות של האירוע שלכם. העיצוב מייצג את האנרגיה שאתם רוצים להעביר והחופה היא כל הסיבה לכינוס המיוחד שהזמנתם אליו את כל האהובים שלכם.

אני וצוות המעצבים שלי נעזור לכם להוציא את היום הגדול שלכם בדיוק באווירה שחלמתם עליה ואולי אפילו עוד לא הצלחתם לדמיין. ניצור יחד אירוע שיהיה חגיגי, מרגש ולא ישכח לעול

1.5 M+

ערך משוער של אירועים  שעיצבתי

12+

שנים בתחום עיצוב האירועים

בחרתם לצעוד לחתונה ועכשיו אתם נמצאים בפני האתגר הכי גדול – למצוא את האפשרות המושלמת לעיצוב החתונה שלכם. המגוון הגדול של אווירות ומקומות אירוח בשוק יכול להיות מסוכן ולהעמיד אתכם בפני החלטה מורכבת.

בחברתנו, אנו מאמינים בצוות של מומחי אירועים המאושרים לפתוח את הדלתות לאפשרויות העיצוב המתאימות ביותר לאירוע שלכם. עם נסיון של שנים רבות, אנו מציעים חוויית שרות מקצועית וייחודית לכל לקוח.

אנו מתמחים בעיצוב חתונות ואירועי חיים מיוחדים, ואנו מבינים את החשיבות של להתאים את האירוע לסגנון ולאווירה המבוקשת. לכן, אנו מציעים מגוון רחב של אפשרויות לעיצוב החתונה שלכם.

התאמת החופה המושלמת המתאימה לאופי שלכם היא אחת מהנושאים החשובים ביותר בקרב הזוגות. כדי לעזור לכם להפוך את החלום שלכם למציאות, אנו מציעים עיצוב חופה מותאם אישית למקום הנבחר ולסגנון המבוקש.

בחברתנו לעיצוב אירועים, אנו מתמחים ביצירת אווירות מיוחדות וסטייל מעוצב לכל אירוע, כולל חתונות, בר מצווה, ימי כיף ועוד. אנו מבינים כמה חשוב לכם להשאר בתקשורת עם הפרטים ולהיות מעודכנים על כל שלב בתהליך תכנון האירוע, ולכן אנו מקפידים על שיתוף פעולה עם לקוחותינו ועל הקשבה לכל הצרכים והמשאבים הנדרשים להשגת התוצאה המושלמת. כמו כן, אנו משתמשים בחומרים איכותיים ובצוות מקצועי להבטחת הפקת אירועים מושלמים ומעוצבים לפי הצרכים שלכם.

 

חבילות עיצוב להרכבה לבד

אם בחרתם לעצב את האירוע שלכם לבד, אנו מעודדים ומפעילים את היצירתיות שלכם ונתמך בכם בכל צעד כדי להבטיח שהאירוע יצא מדהים ועוצמתי.

אנו מציעים גם חבילות עיצוב אירוע מותאמות אישית להרכבה לבד שיאפשרו לכם ליהנות מאירוע מושלם במחיר מוזל.

אנו מאמינים שכל אירוע הוא יחודי וחשוב להתאים את העיצוב לאופי והסיפור האישי של המארחים. תוכלו לקבל מאיתנו חבילת עיצוב אירוע מותאמת אישית לפרטים הקטנים ביותר כדי להבטיח שהאירוע שלכם יהיה יוצא מן הכלל.

 
עיצוב חתונה – מעצבת חתונות אדוה פיקסמן

עבודות אחרונות

זכינו להיות חלק מסיפורי אהבה אמיתיים

עיצוב חתונה – מעצבת חתונות אדוה פיקסמן
עיצוב חתונה סגול בורדו עמוק (32)
עיצוב חתונה – מעצבת חתונות אדוה פיקסמן

נעים להכיר!
אדווה פיקסמן, מעצבת אירועים