054-5301122

שולחנות מעוצבים – עיצוב שולחנות לאירועים

עיצוב שולחנות לפי סגנון

מעצבת חתונות – או מעצבת חוויה קסומה וחד פעמית או אדוה פיקסמן, אענה איך שתרצו לקרוא לי 🙂

או כך לפחות אני רואה את זה, פעם עיצובי שולחן לחתונה כפרית התבססו על מפה, צלחת וסכום ואיזה זר במרכז השולחן. היום אנו מרשים לעצמינו להביא אל שולחן האורחים אלמנטים נוספים אשר יעניקו לשולחן אופי חווייתי, יגרו את הדמיון והחושים ויצבעו את האירוע בצבעים חדשים. כך אנו יכולים ליצור עיצובי שולחנות המתקשרים בהרמוניה עם הקונספט העיצובי הכללי.כך תוכלו לקחת את האורחים שלכם למסע עיצובי הסוחף את הדמיון. העיצוביים החווייתיים יכולים להיות בסגנונות שונים:

עיצוב שולחן חתונה חוויתי

עיצוב נועד להעניק חוויה ולתת עומק לאירוע. בעבר כאשר דיברנו על עיצוב שולחנות לחתונה חשבנו בצורה מאוד מרובעת. סידורי שולחנות מעוצבים שמו את הדגש על סימטריה. הסתפקנו בשני שילובי צבעים בין מפה למפית ורמות מטורפות של בנאליות. עיצוב שולחנות שכזה צבע כל אירוע באותו הסגנון. כל הייחודיות בין אירוע אחד לאחר התבטאה בבחירת שילוב הצבעים הניגודי בין המפה לשולחן. למזלנו הימים הללו מאחורינו, היום עיצוב שולחן חתונה הוא באמת עיצוב. היום החדשנות היא מילה מבורכת והייחודייות העיצובית היא מקור גאווה. היום אנו יכולים לתת לכל אירוע את האופי האישי שלו, עיצוב חוויתי המספר סיפור.

 

עיצוב שולחנות לאירועים – עיצוב חתונה כפרית

עיצוב שולחן לחתונה בסגנון כפרי מבטא את החיבור לאדמה ולטבע והוא יכול להתאים מאוד לעיצוב שולחנות עבור גני אירועים. סידורי שולחן בסגנון כפרי עושים שימוש בצבעי עץ ואדמה טבעיים ולכן אנו משתמשים באלמנטים שונים הכוללים עץ, יוטה וצבעים חומים.

עיצוב חופה ושולחנות – סידורי שולחנות לפי סגנון
עיצוב חופה ושולחנות – סידורי שולחנות לפי סגנון

עיצוב שולחנות בוהו שיק

הסגנון הבוהמי הוא הסגנון המועדף עלי. עיצוב שולחנן חתונה בסגנון בוהמי מאפשר להעניק חוויה עיצובית עשירה וסוחפת. בעיצוב שולחנות בוהמי נראה הרבה פאמפס, יבשים, חומים, לבנים וצהבהבים.

שולחנות מעוצבים בעיצוב יערי

להבדיל מהעיצוב הכפרי, בעיצוב שולחנות יערי אנו נכסים עמוק אל תוך היער, אל המקום בו שולטים עצים גדולים והטבע מתגלה בשיא עצמתו. אנו מבטאים זאת באמצעות אצטרובלים, טחב, עץ והרבה ירוק.

עיצוב שולחנות עדין ופייתי – עיצוב שולחנות חתונה בסגנון פייתי הוא סגנון עדין ונעים המשרה תחושות מרגיעות וניחוח של רומנטיקה תמימה עם קסם של פעם. עיצוב שולחן חתונה בסגנון פייתי עושה שימוש בצבעים ורדרדים, צנצנות שקופות, ורדים ועוד דברים המעניקים את הטאץ‘ הנסיכתי.

אלו הם כמה דוגמאות לסגנונות עיצוב שולחנות לחתונה, וכמובן יכולים להתאים גם לאירועים אחרים. לכל אירוע אני מתאימה את הסגנון העיצובי המשרת את הקונספט, האווירה הכללית והרצונות של בעלי האירוע. כל אירוע זוכה לטאץ‘ המיוחד והשילוב הייחודי של אלמנטים דקורטיביים מעשירים.

עיצוב שולחנות לחתונה מאפשר לכם להעניק לאורחים שלכם חווית אירוח יוצאת דופן. חוויה קסומה של שולחנות עשירים בעיצוב אשר מגרה את הדמיון ומשמש כבסיס עליו יוגש האוכל לאורחים.

עיצוב חופה ושולחנות הם שניים מהאלמנטים החשובים ביותר בעת יצירת חלל חיצוני יפהפה. חופות מספקות את מוקד העיצוב של האירוע, בעוד שעיצוב שולחנות יכולים לשמש ליצירת אוירה טובה בין האורחים, ישנם סוגים רבים ושונים של עיצובי חופה זמינים, החל מחופות מסורתיות ועד לחופות עומדות. עיצוב השולחנות נעשה לרוב בהתאמה למראה הנבחר לכל האירוע.

נעים להכיר!
אדווה פיקסמן, מעצבת אירועים