054-5301122

חופה מסורתית להשכרה

מתחתנים? איזה כיף! שיהיה במזל. עכשיו יש המון החלטות לעשות, קטנות וגדולות, חשובות ומשמעותיות והאם זאת תהיה חתונה אינטימית וקטנה או ענקית ושמחה? לפתוח תיק ברבנות או שחבר יחתן?

כך או כך, יש דברים שלא משתנים – חופה צריך? בטח.  סטייל יש? בערימות. אז תהיי בטוחה שלפחות העניין שלשמו התכנסנו – חופה להשכרה כמובן, תהיה הכי יפה שיש, תעמוד כמו שצריך ותאפשר את הרגע הרומנטי החשוב בחייכם. התוספת האישית שלנו היא נוחות כלכלית והתניידות קלה.  לא צריך לקחת משכנתא והובלה מיוחדת.

חופה מסורתית להשכרה

יריעת בד לבנה

החופה המסורתית של ואתר חופות ניתנת להשכרה כוללת יריעת בד לבנה שמתפרסת על גודל 2 מטר אורך ו-2 מטר רוחב, כאשר נתפסת על ידי מוטות עץ חזקים בגובה של  מטר. מוטות העץ מקושטים במגוון עיצובים לבחירתכם וכוללים עלי בד ירוקים רעננים ומטפסים, שמסתלסלים לאורך המוטות, פרחים בעבודת יד, צבעוניים ורכים ששזורים בחופה, אך כמובן באופן נוח שמאפשר אחיזה של מוטות העץ על ידי 4 שושבינים חסונים. דמיינו לעצמכם את יום החתונה, אתם עומדים אחד לצד השני, יפים ומהודרים, והתפאורה שעוטפת אתכם, היא החופה המסורתית היפיפייה הזו המניחה בד תחרה לבן, עדין וצחור מעליכם, כסמל לקורת גג הבית שעומד להיבנות. עננה של פרחים עשויים בד צבעוני סביבכם, היוצרים תמונה מושלמת של זיכרון מתוק ליום מיוחד במינו.

חופה מסורתית להשכרה בעבודת יד

חופה מסורתית עשויה כולה עבודת יד ומציעה גם אפשרות עיצוב של קליפות אקליפטוס אמתיות, למראה טבעי, כפרי ופסטורלי. אז אם באמת חשובה לכם התחושה הכול כך מיוחדת הזו של רגע חד פעמי, מרגש ומלא אהבה – חופה מסורתית היא האווירה שאתם צריכים שתמסגר את הרגע הזה. היתרון הגדול הנוסף הוא, שהמשפחה והחברים האהובים יכולים פיזית להחזיק את החופה בעצמם, מה שיוצר ייחוד וקירבה.

ככה מתחתנים היום, ממש כמו פעם.

* אופציה להוסיף 2 סידורי פרחים מעוצבים על המוטות הקדמיים – 399 ש”ח ל2 זרים.

נעים להכיר!
אדווה פיקסמן, מעצבת אירועים