054-5301122

דוכן פרחים לאירועים

דוכן פרחים לאירועים הוא אחת האטרקציות הכי כיפיות שאפשר לשכור לאירועים, כאשר הדוכן יכול לכלול מסרקיות, קשתות לשיער, סיכות, צמידים ועוד. דוכן זה נקרא גם עמדת שזירת פרחים לאירועים, מה שנותן את ה-TOUCH העיצובי הנכון שאתם מחפשים באירוע שלכם.

 

דוכן פרחים החופות של אדוה (3)
דוכן פרחים החופות של אדוה (8)

כמו שיש כל כך הרבה סוגי אירועים שונים, ככה יש גם אטרקציות אירועים מגוונות, ואין ספק שלכל אירוע יש אטרקציה שמתאימה לו. אבל עם זאת, יש אטרקציה אחת שמתאימה לכל סוגי האירועים. זו עמדת שזירת פרחים לאירועים שכוללת הרבה יותר מסתם חלוקת פרחים לאורחים. דוכן פרחים לאירועים מאפשר לכם להעניק לאורחים שלכם חוויה יוצאת דופן ומרגשת, אישית ומותאמת לכל אורח ואורחת. נשמע טוב? המשיכו לקרוא.

מהו דוכן פרחים לאירוע ומה כולל?

דוכן פרחים בדרך כלל ממוקם בשער הכניסה של האירוע. בדוכן, השוזרות מקבלות את פני האורחות והאורחים בחיוך נעים ומעניקות אקססוריז פרחונייים מסוגים שונים. אותם אקססוריז יכולים לכלול סיכות פרחוניות לשיער, כמו גם מסרקיות לילדות או קשת פרחונית לשיער, צמידים משולבים בפרחים ועוד.

שלא נשכח את הגברים חלילה, הם יקבלו פרחי-דש לגברים שיהדרו להם ויקפיצו להם את המראה בכמה וכמה רמות ומונים. כדאי לדעת, כל האקססוריז הפרחוניים האלו נעשים במקום ובעבודת יד. כל אביזר פרחוני שמחולק לאורחים עשוי בשילוב פרחים צבעוניים וטריים מאותו יום, שיוסיפו את הקסם שרחבת הריקודים צריכה.

לאילו סוגי אירועים דוכן פרחים יתאים?

דוכני פרחים לאירועים לא מיעדים רק לחתונות. ניתן לשכור אותם לכל אירוע או כנס, ממסיבות חברה ועד לכנסים עסקיים, ברבת מצווה, ימי הולדת ועוד. בסופו של דבר, עמדת שזירת פרחים היא דרך ייחודית ובמחיר סביר לגרום לאורחים שלכם זכור את האירוע. זוהי אופציה מצוינת לאירועים שבהם רוצים ליצור מגעעיצובי ייחודי ואישי.

דוכן פרחים החופות של אדוה (10)
דוכן פרחים החופות של אדוה (2)

ניתן לשכור דוכן זה לאירוע בגדלים רבים ושונים בהתאם, לכמות האורחים שיש לכם. בין אם תרצו לשכור דוכן פרחים למפגש אינטימי או לאירוע גדול, ישנן אפשרויות רבות. וזה בעצם מה שהופך את הדוכן לפופולארי כל כך, העובדה שניתן להתאים אותו לכל סוגי האירועים.

צריכים ייעוץ נוסף בכל הקשור לעיצוב חתונות?

בין אם אתם צריכים דוכן פרחים לאירוע, או דרך אחרת להקפיץ את האירוע שלכם לשמיים, צרו קשר כעת. עיצובי תוכלו להזמין דוכני פרחים דרך החופות של אדוה, ליצור קשר כדי לקבל ייעוץ, הצעות מחירים אטרקטיביות לעיצוב חתונות ועוד. והכי חשוב, שיהיה המון מזל טוב!

WhatsApp Image 2022-07-13 at 10.10.45 PM

דוכן פרחים לאירועים מיוחדים: עיצוב מרהיב של צמידים, סיכות, קשתות ועוד עבור כל אירוע. השכר דוכן מפואר עבור האירוע שלך – צור קשר עכשיו באתר Hupot!

נעים להכיר!
אדווה פיקסמן, מעצבת אירועים